söndag 8 september 2013

För en vecka sedan anmälde jag mig till AXA fjäll halvmaraton " Med sina 21.5 km och 1050 höjdmeter vågar vi påstå att det definitivt är Sveriges tuffaste halvmaraton. Bansträckningen tar löparna från Nordbottnens fäbodvall över Ottfjällets topp, med sagolika vyer, ner till målet i Vålådalen."
327 dagar har jag på mig att träna, träna upp både konditionen, självförtroendet och styrkan. Och jag hade tänkt om ni vill, kunde få hänga med mig under dessa 327 dagar. Obs, denna sida är inriktad på träning. Inte så mycket mer, så om ni inte vill läsa om träning. Kan ni lika gärna kryssa ner och ta bort denna sida från eran historik.

Detta är en liten inblick vad ett fjällmara innebär. Denna videon kanske skrämmer bort vissa, men inte mig nejnej! Nu kör vi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar